Vanha Porvoontie, Vanha Porvoontie 21, 04600 Mäntsälä [kartta]

Max 3 koirakkoa. Kaikentasoiset koirakot tervetulleita!

Muutama toimintaohje rakennusetsintään Mäntsälässä:
- Autot ajetaan joko Vanha Porvoontie 21 parkkipaikalle (mahtuu neljä, eikä ole varattu kenellekään, vaikka lämmityspistokkeessa voi lukea varattu) tai liittymän lähelle tien vieressä olevaan levennykseen.
- Koirat ulkoilutetaan joko matkalla tai Vanha Porvoontien laidalla.
- Pitävistä tossuista voi olla hyötyä koirille.
- Jätökset kerätään ja jos vahinko tulee sisälle, alue pestään (kannattaa olla mukana paperia tms. ja se viedään mukana kotiin).
- Harjoitus on kiireetön. Jokainen koirakko käyttää aikaa sen verran kuin ohjaaja näkee tarpeelliseksi. Siksi maksimikoiramäärä on 5 ja yksi koira ohjaaja kohti. Toisesta koirasta tulee sopia erikseen.
- Keskustelu koirakon suorituksesta ja pohdinta koiran toiminnasta annetaan pääosin heti suorituksen jälkeen, ja kaikki huomio kohdistuu suorittavaan koiraan ja koirakon tukemiseen. Varaudutaan antamaan palautetta muille koirakoille (lähinnä miten toimi omalla kohdalla maalissa). Keskustelua voidaan käydä esim. saattamalla koirakko ulko-ovelle/autolle, jossa suoritus päättyy. Seuraava ohjaaja antaa vasta tämän jälkeen ohjeet omista toiveistaan piiloille (ellei halua sokkoharjoitusta).
- Voidaan halutessa käydä myös loppukeskustelu.
- Mielellään otettaisiin myös sosiaalinen osuus joko ennen harjoitusta tai harjoituksen jälkeen.

Ilmoittautumiset

3
Sini & Milos Laura L Rosa S
6
Leena T Marjo P Sirpa&Usva Juulia N Terhi {Iiris & Tove} Erja/Roger
13
Ville & Noomi Leila&Muru Mari S Pia A Jaana&Tinni&Pontus Riikka+Oili Kata J Antti Eerika V Elina&Hippi Assi+Halti Eeva Katariina S

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot